Dezodoranty męskie

Patrząc na kampanie reklamowe różnych marek dezodorantów męskich można odnieść wrażenie, że podstawowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej w tej kategorii produktów stała się skuteczna ochrona przed poceniem. Jeszcze 2-3 lata temu na rynku były dostępne produkty gwarantujące 12-godzinną ochronę przed poceniem, sporadycznie zdarzały się takie, które gwarantowały 24 godziny ochrony przed zapachem potu. Dziś na półkach sklepowych spotyka się dezodoranty, których producenci obiecują nawet 72 godziny ochrony, ochrona przed zapachem potu jest też tematem przewodnim 90% spotów reklamowych promujących dezodoranty męskie.

Przegląd produktów z tej kategorii:

  • CAROLINA HERRERA 212 Men Dezodorant sztyft – cena: od 60 zł – zawartość: 75 ml
  • HUGO BOSS Bottled Night Dezodorant spray – cena: od 44 zł – zawartość: 150 ml
  • YVES ROCHER Hoggar Antyperspirant męski w kulce – cena: 35zł – zawartość: 50 ml
  • LACOSTE Essential pour Homme Dezodorant spray – cena: od 55 zł – zawartość: 150 ml
  • PIERRE CARDIN Emotion Dezodorant spray – cena: od 15 zł – zawartość: 75 ml
  • YVES ROCHER Comme une Evidence Green Dezodorant perfumowany – cena: 45 zł – zawartość: 100 ml
  • ADIDAS Active Bodies Dezodorant spray – cena: od 26,44 zł – zawartość: 150 ml
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.